4 Mart 2015 Çarşamba

Hasta hikayeleri..

bakara suresi ile rukye yapmaya dair Şeyh Halid Habeşi'nin kitabından hasta hikayeleri
Birinci kıssa:kocası dönen kadın: Bir kadın telefonla beni aradı ve dedi ki; kocam evden çıktı ve bir daha dönmedi, nerede olduğuna dair bir şey bilemiyoruz, ya şeyh bana kocamı geri getir!
Ben de ona dedim ki ben sihirbaz değilim, şeytanlarla da çalışmıyorum, nereden bileyim kocan nerede? Allah’a tevekkül et ve Ona dua et.
Bunun üzerine bana öğret nasıl yapacağım açıkla dedi.
Dedim ki çokça dua et, ve bakara suresini oku. Mesela de ki “Allah’ım, bu suredeki bütün harflerle sana tevessül ediyorum, bana bereketini ver ve kocamı geri döndür”, veya içinden geldiği gibi başka bir dua….bir süre sonra beni müjdelemek için tekrar aradı…Allah sana mükafatını versin , sureyi okumaya üç gün devam ettim ve kocam sağ salim olarak kapımı çaldı ve geri döndü.
İkinci Kıssa: migrene şifa: 20 yıldır migrenden çeken, tedavilerden yorgun düşmüş bir hasta geldi, hatta şifa için yurtdışına Almanya’ya dahi gidip fayda bulamadan dönmüşlerdi. Okumaya başladım. Hased ve nazar belirtileri göstermeye başladı. Sonra bakara suresi okumaya başladım. Daha sonra gittiler.
Bir süre sonra mutlu bir şekilde tekrar geldiler. Kadın dedi ki: Wallahi günde 3 sefer bakara suresi okudum, Perşembe günleriyse 10 kez okudum. Kafamın içinde, sadece saniyeler içinde sanki bir patlama ve korkuyla acı bir çığlık hissedip, duydum. Ardından bir hafifleme oldu. Sonra da migrenden eser kalmadı.
Üçüncü kıssa: sihri çıkarmada bakara suresinin kuvveti: Birçok güçlü büyüye maruz kalmış kapı kapı dolaşmış bir hasta geldi. Çok zor vakalardan biriydi, hastada Hristiyan Marid uçan habis bir cin vardı. Teşhisten sonra ona bakara suresi okumasını söyledik, dedi ki zaten her gün okuyorum, dedim ki o halde artırabildiğin kadar çok artır okumayı. Israrla okumaya başladı. Günde yedi sefer sihirbazın ona güç yetiremeyeceği sureyi okumaya başladı. Diğer tedavileri de yapıyordu(zeytinyağı okunmuş su vs) ve Habis şeytan buna dayanamıyor sihir çözülüyordu. Rüyasında onun intihar etmek istediğini gördü. Sabahladığında karnından makattan ve ağızdan metal parçaları çıktı. (yedirilmiş sihir) bu olaya ailesi ve rukye için gelen bazı kadınlar şahit oldular. Daha sonra diğer sihir maddelerinin yerlerini söyledi Allah’ın yardımıyla hepsi bulundu ve iptal oldu. Aşağıdaki fotoğraflar kadının karnında çıkan sihir maddeleri.
Allah’ın oğlunu sağ salim döndürmesi: Şafak vakti Pakistanlı bir adam ağlayarak geldi. Ona hayırdır dedim. Ağlayarak oğlum,oğlum…diyordu. Ne oldu ona dedim. Çıktı ve bir daha dönmedi. Nasıl oldu olay diye sordum. Ailem Pakistan’da, 16 yaşındaki oğlum 4 gün önce çıktı gitti ve bir daha dönmedi. Ne kadar arasak da fayda yok, onu döndürmek için bir şeyler yapman için sana geldim. Nelerden korktuğumu bilmiyorsun dedi. Çocukların böbreklerini vs çalan organ mafyaları dolu sokaklar.(epey bir şey anlatıyor çok lüzumlu değil) sana ve oğluna dua edeceğim senden de bakara suresi okuyarak Allah’a yönelmeni onun bereketiyle çocuğunu sana bağışlaması için dua etmeni istiyorum dedim.. bir süre sonra döndü ve Elhamdulillah altı gün bakara suresi okumamın ardından oğlum döndü dedi.
5. kıssa: Midesinden taş ve resimler çıkan kişinin kıssası: 17 yaşında bir kız hastada çok kuvvetli sürekli yenilenen kadim büyüler vardı. Babası ona okuyor ama rukye esnasında çok acı çekiyordu. Ona dedim ki bakara suresini oku… günde yedi sefer.. ve diğer programları da açıkladım.. Habis şeytan ona dayanamayacaktır.. nasıl dayansın ki? Rasulullah sav ona batıl sihirbazlar güç yetiremez derken… sonra tedaviye başladıktan sonra sihir midesinden ağız yoluyla çıkmaya başladı.. ahşap,plastik ve taştan büyü maddeleri parça parça çıkıyordu.. olaya şahit olan kadınlar Allah’ı tesbih ve tekbir ediyorlar, garipseyerek Allah’a hamd ediyorlardı.. büyük acılar sonunda Allah şifasını verdi.. muhakkak bu sihirbazlarla çok şiddetli bir savaştır ve büyük sabır gerektiriyor,,Allah’a hamdolsun. Aşağıda kızın midesinden çıkan sihir maddelerini görebilirsiniz.
6.kıssa: 10 sefer okuma: aile sihirden yorulmuş, kendilerine isabet eden şeyi çözme uğruna nijerya’ya bile gitmiş ama bir fayda elde edememişlerdi. Kadın bir kurtuluş aramaya devam ediyordu. Dedim ki Allah’ın dilediği emir yerine gelene kadar tedaviye başlayalım, kabul etti ve bakara suresi ile tedaviye başladık, diğer tedavilerle beraber günde bir iki derken günde 10 sefer okumaya kadar çıktılar. Bu güçlü sihrin devrilmesi konusunda Maşallah ciddiydi hasta. Allah’ın şifası gelip sihirler teker teker iptal olurken sabretti büyük acılar sonunda şifaya kavuştu.
7.kıssa 11.sefer okuma: Erkek hastalarla dolu bir odada 10 sefer bakara suresi okuduk. Onlardan biri hasta değildi ama sihre uğramış kişilerin halini görmek için gelmişti. Daha sonra evine gitti iki gün sonra gülerek ve şaşırmış bir halde geri döndü.
-Dedi ki ya şeyh halid çok acayip şeyler gördüm, Sudanlı eşim..
-Dedim ki ne acayiplik gördün onda?
-Bakara suresini on kere okuyan kadından bahsetmiştin ya?
-Evet.
-Eve döndüm ve dedim ki kadınlar erkekleri yendi… Wallahi 11 ya da daha fazla okumaya azmetti
-ve okudu öyle mi?
-evet sabah oturdu geceye kadar okudu. Hiç şikayet etmeden sesini kesmeden zihnini dağıtmadan…
-peki nedir acayip olan?
-o gece uyudum ve gökten bir ses duydum bana diyordu ki “ ihtiyacın arındı(giderildi)ihtiyacın arındı”
Bense düşünüyor ve diyordum ki benim bir hacetim yok ki? sonra ateşten iki top gördüm, biri eşimin biri de 16 yaşındaki kızımın üstüne iniyordu. Rahatlamış bir şekilde uyandım gördüklerime bir anlam veremedim
Wallahi şeyh halid acaip olan şuydu ki o günden beri eşim sanki evliliğimizin ilk günündeki gibiydi.. tamamen değişmişti, hayası bana karşı olan tavrı sanki ilk günkü gibiydi. Şaşırdım ve düşündüm ki bir şey falan mı isteyecek de bu moda girdi? Velakin aynı şekilde kızım da değişmişti, (galiba eskiden aile içi sorunlar olduğunu asi olduğunu anlatıyor burada detayı çevirmiyorum)
ÇEVİRİ KUR'AN'LA ŞİFA RUKYE FACEBOOK
lütfen paylaşımlarda alıntı yaptığınız sayfayı belirtin ki sayfamızın, yani Rukye ilminin tanıtımına bir zerre faydanız olsun
Dualarınızda bizleri de unutmayın, çeviriyi yapan fakirin annesine de bir fatiha okursanız ne güzel olurdu smile ifade simgesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder