15 Mart 2015 Pazar

MARANKİ"..

ISRAR EDİYORUM: "BENİM ADIM AHMET MARANKİ"
İsmimiz "Hans, Mans, Coni, Toni, Mony" değil. 15 Yıldır Söylüyorum, Şifalı Bitkiler Kitabımda Yazdım, Kantaron, Kediotu, Lif, Hodan Şifalıdır Dediğim İçin;
. Mahkemeye Verildim,
. Savcılığa İfadelere Gittim,
. Bu Ülkenin Kurtuluşu Ormanaltı ve Şifalı Bitkilerde dediğim için ismim, "Fenomen, Deli, Otçu Maranki" oldu...



Tarlada "gençlik iksiri" yetişti
Ege Üniversitesi (EÜ) Tıp Fakültesi, Ziraat Fakültesi ve Madde Bağımlılığı Enstitüsü disiplinler arası bir çalışmayla hodan, portakal nergisi, sarı kantaron ve kedi otunun yaşlılık etkilerini ortadan kaldırmaya ve ruhsal bozuklukları tedavi etmeye yardımcı olduğunu tespit etti ve Üniversitenin Menemen ilçesindeki Araştırma, Uygulama ve Üretim Çiftliği'nde bu bitkileri organik tarımla yetiştirmeyi başardı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder