4 Mart 2015 Çarşamba

CİNLER DEN NSL KORUNABİLİRM? NELER YAPILABİLİR?

CİNLER DEN NSL KORUNABİLİRM?
NELER YAPILABİLİR?
 28 Mayıs 2006 11:28 

cücü
aktardan hiltit(şeytan tırnağı) denilen pis kokulu bir reçine var. onu al. ve üzerinde bulundur.bir de gece ayetel kürsi oku.hiltit denilen madde sarmısak kokulu pis bir reçine. onun kokusu geçmediği müddetçe cinler o kokuya yaklaşamaz. islam dışı olsada kanında alkol oranı yüksek kişilere de cinler kolay musallat olamazlar. hologramig bir bedene sahip oldukları için soğuktan da çok etkilenirler. esasında bazı palavracı cincilerin dediği gibi insana zarar veremez sadece gece karabasan şeklinde vücut kitlerler. buna batılı bilim adamları sleep paradias adını veriyor. yani uyku felci. ama yaptığım deneylerde bunun canlı bir varlık olduğuna hükmettim. felak nas sureleri ayetel kürsi ve hiltit denilen pis kokulu reçineyi tak. birde uykuyla uyanıklık arası cin kelimesini aklına getirmemeye çalış. çünkü insan oğlunun beyinden yaydığı elektrik akımı onlarla ister istemez onların dalga akımını almalarına ve karabasan şeklinde gelmelerine neden oluyor. aslında cinler son derece zayıf varlıklar. uyanıkken kolay musallat olamazlar. çünkü vücutları hologramik bir bedendedir. yani dumansız ateştir asılları. tek yaptıkları korku vermeleri, ve insanların kendilerinden korkmalarını fırsat bilip bunu çok güzel değerlendirmeleridir. zaten dendiği gibi maddeye geçemezler. bazı sahtekar cinciler istediğim kişiyi cinler aracılığıyla öldürebilirim şeklinde palavra sıkarlar. tamamen yalandır. öyle olsa dünyayı cinciler yönetirdi. alın size ispat. cinler gaybı bilemezler. detaya girmiyorum. fakat dendiği gibi maddeye teneffüs etseler bende cinci hoca olsam enayi gibi millete suya bakıp geçmişini sevdiği kıza kadar isim vererek söyleyeceğim sonra da çevremde cinci deli diye lakap yiyeceğim. tabi misal. ben cinci falan değilim. böyle aptal gibi suya kahveye bakıp günah işleyeceğime, zengin 0lmanın daha kolay yolu var. mesela sayısal loto... diyeceksiniz ki ya sen demedinmi az önce cinler gaybı bilemezler diye... evet ben dedim. kuranda da gayb allah katındadır diyor. sayısal loto gayb değil. şöyleki bunlar maddeye nüfus ediyorlarsa: gelin bakalım sevgili cinlerim cumartesi ankarada sayısal loto çekilişi var, sizlere rastgele 6 rakam yazacağım. 5 6 cin birleşip saniye bile sürmez çok hızlı hareket ederler çünkü,,, ankaraya gidip topların çekileceği anda makinenin içinde elektrik akımı yaratacaksınız. 6 7 cin birleşip benim size verdiğim altı rakamı denk getireceksiniz... bende köşeyi döneceğim. eğer yapmazsanız sizi yakacağım der köşeyi dönerim cinler sayesinde. artı devlet memurluğu ya da oss sınavı sorular hazırlanmadan bu gaybdır. öyle değilmi arkadaşlar. peki sınavın yapılmasına üç gün kala yollayalım cinleri hologramik bir yapıda oldukları için onlar çelik kasaların bile içine nüfus ederler. yazın bakalım cinler soruları oss sorularını toplayıp bana getirin. dikkat arkadaşlar bu gayb değil. çünkü sorular hazır matbaada basılmış. tek yapmak gereken onları almak. peki bu adamlar niye bunları yapamıyorlarda milletin geçmişini ki çoğu harika isim vererek söyler... bu tür aptalca fal ful gibi şeylere medet umuyorlar. benim öyle cinim olsa sana ne sayısal oynarım ne de soru getiririm. milletin geçmişini söyler sende para kazanırsın dese zevk için yakar öldürürüm. onları tabi buna gücüm varsa... inanmayın arkadaşlar bazı yüksek kabiliyetli cinlere hükmeden olabilir. ama sorun cinlerin gücünde... onlar bizim sandığımız gibi güçlü değil..


yok be nebula kardeşim ufak atmıyorum. benim de karabasan olayı başıma çok geldi. o yüzden çok araştırdım. her türlü bu konuda kitap okudum. uykuyla uyanıklık arası vücudun yarı felç geçirme hali. kırk kırkbeş sanıye sürüyor. ne bağırabiliyon ne kolunu ne bacağını kımıldatıyorsun. hatta ben fiziksel bir rahatsızlıktan şüphelenmiştim ilk başta. araştırdım. yabancı ülkede bu olaya sleep paradias adını veriyorlarmış. yani uyku felci. beynin uykudan uyanıp vücut ısısının henüz uyanıklığa hazır olmadığı için geçici felç diyor onlar. ama deney yaptım. o olay olduğunda eğer sen cinsen senin ananı bacını yedi sülaleni..... dedim ve vücuduma uygulanan basınç korkunç şiddetlendi. ayrıca yukardaki yazıları ceffal kalem işkembei kübradan atarak yazmadım.imamı şiblinin cinlerin esrarı, ahmet hulusinin insan ruh ve cin adlı kitabı.. ve en önemlisi kenzul havas es-seyid el süleyman el hüseyninin kenzül havas ve kenzül zehepden seçmeler adlı kitabını okudum. cinleri öğrenmek için yıllarca çok kitap araştırdım. özellikle kenzül havasda ki bu osmanlıdan günümüz türkçesine çevrilen çok kıymetli bir eser. beyazıtta sahaflar çarsısında bulunur. onlardan nasıl korunacağı ve nasıl temasa geçeceği çok detaylı yazıyor. belli riyazetleri var. canlı ve canlıdan hasıl olan hiçbir şey yemeyeceksin ve oruç tutacaksin. oruç zarfında süt bal et canlı olan herşey yasak. fakat sebze değil. burda hayvansal gıda kasıt. sonra bazı duaların cifir hesabıyla hesaplanmış rakam adedi kitapta çok detaylı yazıyor. okuyacan. çağırma şekli bu. tabi korunma şekilleride var. yani ben atarak yazmadım. ayrıca hiltit islam alimi bir zatı şerifin şimdi adını unuttum. ordan okumuştum. ve hilttit takınca karabasan olayı kesildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder