28 Nisan 2015 Salı

Karma ve arınma son şekli..

KARMA TEMİZLİĞİ VE ARINMA:


Bismillahirrahmanirrahim…

"Şu anda varlığımdaki karmalardan, sihir ve büyülerden, nazarlardan, beddualardan, korkulardan, enerji blokajlarından, bütün negatif enerjilerden arınmaya niyet ediyorum.
koyu mavi auranla enerji bedenimede, arınmama yardım et. Bedenimin, enerji alanımın ve ruhumun kolaylıkla arınmasını sağla.
Ezelden ebediyete, bu boyutta ve her boyutta, bu Evrende ve paralel Evrenlerde, şu anki zaman diliminde ve tüm zaman dilimlerinde;
Benim yarattığım veya atalarımdan bana aktarılan: tüm karmalarımdan, tüm sihir ve büyülerden, tüm beddualardan, tüm korkulardan, yerine getirilemeyen bütün sözlerden, ödenmeyen borçlardan, varlığımdaki tüm negatif enerjilerden beni arındır, yuvamı arındır, ailemi arındır, yaşadığım mekânları arındır. Arındır Derin Nefes.)
Arınıyorum…
Fiziksel bedenim arınıyor.
Ruhsal ve enerji bedenim arınıyor, zihnim ve duygularım arınıyor.
Yaşadığım mekanlar arınıyor.
Ailem arınıyor.
(Derin Nefes….. Derin Nefes…)……

Şu an ne sorun yaşıyorsam hayatta,
Şu an ne sorun yaşıyorsam ailemde,
Şu an ne sorun yaşıyorsam sağlıkta,
Şu an ne sorun yaşıyorsam parada-maddiyatta,
Hepsini sevgiyle kabulleniyorum. Bunları hayatıma ben çağırdım. Bunları sevgiye dönüştürmeye ve temizlemeye niyet ediyorum.
(Derin Nefesler...)
Rabbim: Bugüne kadar; bilinçli veya bilinçsiz, farkındalıklı veya farkındalıksız; tüm yaptığım hataların sorumluluğunu üzerime alıyorum...
Seni seviyorum...
Varlığımda bunlara kaynaklık eden ne varsa bunlardan dolayı senden özür diliyorum...
Lütfen beni affet..
Teşekkür ediyorum. (Derin Nefes..)
Bugüne kadar: beni kıran, beni üzen, canımı yakan, bana zarar veren, hakkımı yiyen herkesi bağışlıyorum..
Her şey Senin(Allah) ile benim aramdaydı.
Ben özgürüm.. (Derin NEFES..)
Kendimi seviyorum..
Varlığımı kabul ediyorum.
Var olan her şeyi ve her durumu ve tüm insanları olduğu gibi kabul ediyorum…
Sağlığı, huzuru, mutluluğu, şansı, iyilikleri, parayı, sevgiyi, ideal eşimi, güzel insanları, kariyerimi, ideal işimi kendime çekiyorum.. (Derin NEFES).
Rabbim benimle..
Evren benimle..
Dünya evim gibi.
Bütün insanlık ailem gibi.
Huzur doluyum…
(Derin NEFES)."




Bismillahirrahmanirrahim…

Para bir enerji değiş tokuşu sembolü, enerjim her geçen gün artıyor Para yaşamımda özgürce ve sürekli dolaşıyor
Gelirim gittikçe, Her gün mali olarak bolluğa kavuşuyorum 
Bolluk bilincim her gün gelişiyor. 
Ekonomik koşullarım her gün gelişiyor, artıyor, çoğalıyor 
Gün geçtikçe artıyor Bolluk, zenginlik benim doğal hakkım
Huzurlu, dengeli ve güven doluyum
Sakin, dingin ve rahatım
Bu zengin bir evren ve hepimiz için bolluk var
Bu bolluğu hak ediyorum ve kabul ediyorum
Ben para mıknatısıyım, hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum
Düşlerimin ötesinde zenginleştiğimi kabul ediyorum
Bugün harika bir gün para bana beklediğim ve beklemediğim yollarla geliyor
Faturalarımı sevgiyle ödüyorum
Paranın hayatıma hazla akmasına izin veriyorum
Başkalarının ekonomik başarılarımı desteklemelerine izin veriyorum Yaşama şükran duyuyorum
Bolluk ve zenginlik içinde yaşamayı hak ediyorum
Para benim dostum
Parayı insanları kontrol etmek adına kullandığım için kendimi affediyorum
Boşa harcadığım paralar için kendimi affediyorum
Ben hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk, sevgi ve paranın hayatıma hayırlı bir şekilde girmesine izin veriyorum
Tüm arzularımı gerçekleştirmek için yeteri kadar zamanım, enerjim ve param var şükürler olsun...
Öyle de oldu...Aşk la...

BEREKET İÇİN...

Bismillahirrahmanirrahim…


"Allah'ım yüreğimde sevdiklerimle çok güzel şeyler yapmak, etrafıma bol bol yardım edebilmek, onları sevindirebilmek var. Senin bereketin tükenmez; o sınırsız bereketinden bana düşen sınırsız parçasını lütfen gani gani yaşamıma akıt ki tüm bunları ve çok daha fazlasını yapabileyim!
Allah'ım izninle, yüreğimdekileri rahatlıkla yapacak bolluk, bereketi önüme getir. Kollarımı açtım ve senden bereketle ilgili mucizeler bekliyorum!"
Bolluk olsun!

·       Bismillahirrahmanirrahim…



“Bedenimi ve enerji alanımı korkuya dayalı ve negatif olan bütün enerjileri şimdi alacağım nefes ile birlikte benden sevgi ile vakumla. “

” Bu hayatımda veya başka hayatlarda, bu boyutta veya başka boyutlarda tüm zamanlara ve evrenlere doğru ettiğim bütün yalnızlık, bereketsizlik, sevgisizlik ve acı çekme yeminlerimi, negatif anlaşmalarımı, kendim için ve başkaları için ettiğim bütün beddua ve bela okumaları sevgi ile iptal ediyor, kendim dahil herkesi affediyorum. Ayın enerjisi ile birlikte bütün negatif enerjilerden hemen şimdi temizlenmeye niyet ediyorum.”

Bismillahirrahmanirrahim…


Ey Allahım; ben yüreğimdeki şu dileklerimi ; Öncelikle yoksulluktan, dedikodudan ve geçmiş hata ve kusurlarımdan  kaynaklanan hakkımızdaki kötü damga ve imajının, hata ve günahlarımın affıyla birlikte kaldırılması hususunu ve hayırlısıyla maddi ve manevi tüm borçlarımdan arınmayı, ödenmemiş borcumun kalmamasını, borçsuz-senetsiz, galesiz yaşamayı, hayırlı ise, evimizin iç yapısının(Mimarının-Banyo-Vc.Odalar) muntazam olması için onarılmasını, 85 model serçe marka arabamızın bakım ve onarımı yapılarak ayağa kalkmasını, kayıt ve tescil işlemlerinin tamamlanmasın izin ver,  diğer yandan  Mevcut tüm banka kredilerimin ödenip, kredi kartımın da iptal edilerek, maaş gelirimin  kesintisiz ve tam olarak elimize geçmesini, aile efradının bütün ihtiyaçlarını kolaylıkla sağlamamı, Aile efradımın(Benim, eş ve çocuklarımın(Ayşegül ve Elif Senagül’ün) ruhsal ve bedensel sağlıkları ile tüm korkularımızdan) arındırılmasını, Elif Senagül’ümün konuşmasını, otistik rahatsızlığından kurtulmasını, Evimize dirlik düzenliği, birlik güzelliğini, ailevi yaşantımda bu güne dek aksamalara uğrayan cinsel hayatımızın da düzene girmesini, cinsel tatminsizliğimizin kalkması için eşimle düzenli cinsel birlikteliğimizin sağlanmasını,maddi ve manevi tüm tatminsizlikleri  yaşamamayı, ayrıca özel isteğim olan; hobi olarak başladığım şairlik konusunda ileri derecelere ulaşmayı ve ünlü bir şair olarak varlığımda ve yokluğumda tanınan, sayılıp sevilen şair biri olmayı  gerçekten çok istiyorum.
Allahım vermeyeceğin şeyler istetmezsin, bunu da biliyorum.
Rabbim. Lütfen bana yüreğimdekini kolaylıkla gerçekleştirecek şekilde gerekli tüm, sağlığı, imkanı, parayı ve bütün diğer tüm olanakları(gerekli gördüğün zaman dilimini, motivasyonu, maddi ve manevi destekleri) sağla.
Rabbim. Biz bundan sonraki yaşantımızı düzenli, sağlıklı, temiz ve maddi ve manevi imkanlarımız geniş olarak devam ettirmeyi canı gönülden, hazinenden istiyoruz. Allahım bir kulun olarak bunu hak ettiğimi biliyorum. Lütfen bu konunun önündeki tüm problemleri, ilahi gücün  o altın renkli ışığınla çöz, tüm bu sorunlarımın çözümlenmesinde, Lütfen zamanı öne al ve bu güzel dileğime, ailemle birlikte  en kısa zamanda kavuşmamızı sağla. Teşekkür ederim!"



"Allah'ım, izninle bu güzel dileğimi senin o güçlü kudretine  bırakıyorum. Senin her şeye gücün yeter"
 “Amin”

Allahümme salli ala seyyidina Muhammed(sav)
Ya Aziz , Ya Kuddüs , Ya Melik , Ya Ahad , Ya Hayy , Ya Cami.

Ya Hayy , Ya Aziz , Ya Gaffar , Ya Cebbar , Ya Cami..
50- KAF- 8.
Tebziraten ve zikra li külli abdın münibin.
(- Bunlar , Allah' a dönüp yönelen , her kul için bir basiret - gönül gözü ve bir zikirdir - arınıp - hatırlatmadır.-)
Ya Rabbim..!!!
Tüm bana yüklenen kalıplardan , doğum anındaki travmalarımdan , Atalarımdan bana akseden tüm derslerimden kurtulmak , NUR ile dolup daha fazla farketmek ,
daha fazla bilgelik , daha fazla hoşgörü ve huzur , daha fazla dengeli ve sağlıklı 
daha fazla bolluk ve bereket , daha fazla sevmek ve sevilmek için , 
tüm olumsuz duygularımı , kolayca olumluya dönüştürmeye niyet ediyorum....
Allah' ım ..HAKK' el yakin olarak yaşamama engel olan ne varsa , ondan sana sığınırım.....SEN'den , SANA sığınırım......
Bizleri koru..! Şu anda , Yeryüzünde yaşayan , en sevdiğin kullarına bizi yakin eyle...
Allah ' ım , < ya hu ya men hu > ZAT' ın hakkı için ,
basiretimizdeki kötülüklerden bizi kurtar , mutlak gerçeği görmemizi , idrak etmemizi sağla , bizlere hazmını ver Allah' ımm...
Bundan böyle , bizde , küfür , şirk , isyan olmasın....
Resulullah (sav) efendimizede , var olan herşeyin sayısınca ihsanda bulun...
Amin.....Kün fe yekün.........




deyin ve sonra da güzel bir nefesle,




 Yine derin ve uzun bir nefes alıp yavaşça verin…”



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder