1 Nisan 2015 Çarşamba

"ÇAĞIMIZIN TEBRİZİ İMKANI VE SHAUMBLUE..

"ÇAĞIMIZIN TEBRİZİ İMKANI VE SHAUMBLUE
Hiç bir düşünce kendiliğinden ortaya çıkmıyor. Eğer bir düşünen ve bu düşünene inanan o diğer insan olmasaydı, o zaman düşünceler, beliremiyeceklerdi bile.Kime gözükeceklerdi kime konuşacaklardı.?
Hepimizde doğal bir his var :
''BU BENİM'' hissini farkedebilirsiniz...Ve bu Ben olmanın bazı ,halleri varki
oraya düşünceler parmak şıklatabilir.Ve ben oraya gelir önüne eğilerek ''benmi beni mi çağırdın'' der.
Bu sebeble Sevgililer Ödemiş Bozdağ Gölcük de, Bir yayla evi ayarladık shaubmlue lara. Buraya shaumblue eğitimine giren her birey 21 gün kalmaya gidecek. yanlız başına ruhunu arındıracak.
Ruhunu negatif düşüncelerinden arındırırken. Fiziki varlığını var eden onu gören kişilerin bilinçlerinden de arınmış olacak. Her bir hücreniz 21 gün önceki hücreleriniz değil, her an yeni hücre var edilirken mavi kopya haliyle bir üst benzeri şekli ile yeni bir hücre yaratımını her saniye yapmaktasınız. Arındığınızda diğer insanlardan uzak kaldığınızda ışığa hizmet eden ruhunuzun farkına varmaya başlarken yeni var olan hücreleriniz o eski dinamiklerinden ve bilinçlerinden an geçtikçe uzaklaşarak unutmaya ve unutulmaya doğru gideceklerdir.yeni yaratım hücreleriniz , sevgi ile arınmanın hazzı ile var olacaklardır.
Gerçek uyanışı ve farkındalığını keşvederek özlerine ulaşarak, özlerindeki üstadı uyandıracaklar. Bu içindeki ''BEN BU BENİM'' diyerek bu benim ben benim benimi çağırdın diyerek önünüzde eğilerek size hizmete başlıyacak öz olan üstatdır. Ve siz o andan itibaren yaşam denilen geminizin direksiyonunu o üstat olan parçanıza öz bilincinize güvenle teslim edeceksiniz...
Arınmış beden ile ruhunun öz kaynağına erişebilen shaubmblue lar diğer seferlerinde iki kişi kalacaklar 21 gün süre ile. Dünya maddeselliğindeki dört elementi ( Ateş, Su, Hava, Toprak ) Dengelemek ve ötesine geçebilmek için, eril ve dişil enerjilerini dörtlü sarmal yapabilmek, sürekli çift enerjileri uyanık kalabilmesi sebebiyle her gün periyodik olarak nefes meditasyonları çakra ve kundalini meditasyonları yapacaklardır.
Bu teknik ve Enerji bütünlüğü seviyesine gelindiğinde,Maddesizlik formuna erişilerek yukarı boyutlardan Rab boyutunun mertebelerine erişilerek ruhun kudretli öz bilinçlerini, Bedenlerinin boyutuna geldiklerinde ilk hatırladıkları ÖZ bilinç ile Yaşam tasarımcıları Belgelerini Yüreklerinde alacaklardır...
İlker Öncel"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder