1 Nisan 2015 Çarşamba

BLUE Circle - Mavi çember..

Para bir enerji değiş tokuşu sembolü, enerjim her geçen gün artıyor Para yaşamımda özgürce ve sürekli dolaşıyor
Gelirim gittik
Her gün mali olarak bolluğa kavuşuyorum 

Bolluk bilincim hergün gelişiyor 
Ekonomik koşullarım hergün gelişiyor, artıyor, çoğalıyor 
çe artıyor Bolluk, zenginlik benim doğal hakkım
Huzurlu, dengeli ve güven doluyum
Sakin, dingin ve rahatım
Bu zengin bir evren ve hepimiz için bolluk var
Bu bolluğu hak ediyorum ve kabul ediyorum
Ben para mıknatısıyım, hayatın her alanında bolluğu kendime çekiyorum
Düşlerimin ötesinde zenginleştiğimi kabul ediyorum
Bugün harika bir gün para bana beklediğim ve beklemediğim yollarla geliyor
Faturalarımı sevgiyle ödüyorum
Paranın hayatıma hazla akmasına izin veriyorum
Başkalarının ekonomik başarılarımı desteklemelerine izin veriyorum Yaşama şükran duyuyorum
Bolluk ve zenginlik içinde yaşamayı hak ediyorum
Para benim dostum
Parayı insanları kontrol etmek adına kullandığım için kendimi affediyorum
Boşa harcadığım paralar için kendimi affediyorum
Ben hayal edebildiğimden daha fazla mutluluk, sevgi ve paranın hayatıma girmesine izin veriyorum
Tüm arzularımı gerçekleştirmek için yeteri kadar zamanım, enerjim ve param var şükürler olsun...
Öyle de oldu...Aşk la...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder