Son yıllarda kuantum olumlama öğretisi ile Evreni tanrısallaştırarak putlaştıran,Meleklerin ne olduğunu ve görevlerinin neler olduğunu bilmeden bilinçsizce meleklerden yardım isteyen ve onları sözde çağıran kişilere Metafizik uzmanı Gökhan Hani den uyarı...Önce evreni kuantum olumlama ile tanrısallaştırarak,Rahman ve Rahim olan Allaha dua etmeyi ve sadece Ondan istemeyi unutturan.Sonra Melek-şifa,Baş-Melek,Melek-ışık,Melek kartlarıyla insanları Allah'tan değil de!İşlerini ve görevlerini bilmediğiniz Meleklere dua eden kişiler bunu bilsin ki!Ne evren nede işlerini bilmediğiniz Masum Meleklere Dua edip,onlardan şifa veya yardım dilemeniz Metafizik Öğretiye ve İslami esas ve kurallara terstir.Size Ne zenginleştirdiğiniz ve cömertleştirdiğiniz Evrenler,Nede İsimlerini bile yanlış telaffuz ettiğiniz Saf ve Masum nurdan melekler Sizi duyar nede yardım eder.Sadece ve sadece bu zamanın kurnaz kişileri İnsanları Rahman ve Rahim Olan Allahtan uzaklaştırmaya çalışan kişilerin evren ve meleklerden yardım ve şifa beklemesi şirktir.Metafizik uzmanlığını Akademik ve teknik sürdürdüğümüz tüm öğretilerimiz de Bizler Sadece RAHMAN VE RAHİM OLAN,GÖKLERİN VE YERLERİN TEK SAHİBİ ALLAHA DUA EDER VE SADECE ONDAN MEDET UMARIZ.Kaldı ki!Evren ve saf-nurdan yaratılmış Melekler Sadece Allaha Dua eder,Gıdaları da sadece Allaha secde ederek nurlanmaları iken...Siz nasıl oluyor da,İnsanların akıllarını çelerek Evrenden ve Meleklerden Yardım diliyorsunuz. ANGEL LIGHT İNİSİYASYONU adını verdikleri AA Mikail, AA Cebrail, AA Rafael, AA Ariel (Uriel), Mesih Varlığının Meleği, Açik Kalbin Melegi, Hayallerin gerçeklesmesinin Melegi, Dünyanin çekirdegindeki Melekler, Ilahi Anne ve Yaradilisin Melegi, Ben’im Varliginin Melegi, Raziel, On iki Solar Melek vb.adını verdikleri bu meleklerin isimleri bile islamiyetten uzak bir kandırma öğretisidir.Metafizik uzmanı Gökhan HANİ ŞÖYLE DER.ALLAH İLE İNSAN ARASINA EVRENLER,MELEKLER VB OLGULARI SOKANLAR,ASLA EMELLERİNE KAVUŞAMAZ.Evrene ve meleklere el açıp dua edenler ve onlardan birşeyler isteyenler bunu bilsin ki!HERŞEYİN TEK SABİHİ SADECE ALLAHTIR.SADECE ALLAH EL AÇIP HERŞEY İSTENMELİDİR.İNSANLAR HASTALANDIKLARI ZAMAN YADA BİRŞEYE İHTİYAÇLARI OLDUKLARINDA SADECE CÖMERT OLAN ALLAHTIR.ALLAHTAN BAŞKA KİMSE KİMSEYE SPİRİTÜEL MANADA BİLE BİRŞEY VEREMEZ. -- Bu bülten Gökhan Hani grup yöneticisi tarafından "International Special Metaphysics Academy" grubu için yazıldı. Gruba şuradan girebilirsiniz: http://www.xing.com/net/telepati/ Bültenin aboneliğinden çıkmak için şurayı tıklayın: http://www.xing.com/app/network?op=newsletterabo.unset&name=telepati&priv=