1 Nisan 2015 Çarşamba

BEN O BENİM IŞIK BEDEN...


"Evet, Üstadlar, işte buradayız, BLUE Circle Mavi çember çatısı altında shaumblue larla bir ekinoks dönemi. Ne muazzam bir zaman.
Enerjilerin heryerde aktif olduğu büyük geçiş zamanı.
İnsanlar şimdilerde kaos içindeler spritüel ortamlar,da olanlarda dahil, bu kaosa! Nedenmi? Birileri çıkıyor ve diyor ki ''ben uzaktan şifa yapıyorum''
Uzaktan reiki veriyorum ,uzaktan kundalini veriyorum ,uzaktan gümüş mor alev veriyorum.smile ifade simgesi bu gülünecek bir durum aldı, artık bu günlerde.
Başka birileride çıkıyor diyor ki ''uzaktan insiye ve ya şifa veriyorum'' diyenlere dikkat edin!!!. hele birde sigara içiyorsa, kendini şifa veriyor sananlara dikkat!! diye makaleler yazıyor. Buda ayrı gülünecek bir durum.
Sevgililer! Uyanış yada aydınlanma her yerde. Biz bu beden denen gömleği giydik,Bu, deneyimleyemezsiniz, anlamına gelmiyor. İşin doğrusu, o deneyimi sağlar.
Bu, deneyimlerinizin sahibi olma duygusu yoktur, anlamına gelmiyor. Hayır, tamamiyle deneyiminize sahip olursunuz ama çok özgür ve liberal bir biçimde.
Bu gezegende deneyim yapmak bir seçimdi ve toplantı günününün, bir araya gelme gününün burada olacağının bilişi hep vardı.
Işık elçisiyiz derler,ışık bedenlerimiz derler, birde bakarsınızki sigara sağlığa zararlıdır sigara içiyorsa enerji ile alakası yoktur diyorlar.
Canlar Ben sigara içiyorum hemde liberal bir biçimde. Çünkü ben bu bedene deneyimlemeye geldim. 5 gün uyumasam gözlerim kızarmaz.
Zorluk hissiyatı yoktur, yorulmak nedir bilmiyorum, Hastalığı tanımıyorum.10 YIL OLDU aspirin dahi içmedim.O sadece kitle bilincidir. Kitle bilincini siz benim dışımda deme mertebesine getirdiğinizde o zaman Liberal olmanın ne demek olduğunu deneyimleme şansına sahip olacaksınız demektir.
Işık bedeniz diyorlar. Arkadaşlar 2011 yılından şimdiye kadar geceleri suya girdiğimde mavi ışıklar çıkıyor bedenimden .Çok canlı gözle görebileceğiniz durumda. Bunu merak edenler varsa blue circle ye gelirler ''ben ışık çıkardığınızı resmen görmek istiyorum '' derler ve görebi,lirler.
OSHO da sigara kullanıyordu ve evet bazı dünyasal tatları deneyimlemek liberal olarak yaşamak arsızca yaşamak,sınırsızca yaşamak o olabilmenin meziyetlerini deneyimlemek liberal olmayı ve sınırsızlığı keşifle başlar.
Aptal, aptal insan düşüncelerine çok fazla yakalandın, sınırlamalara o kadar yakalandın ki, sadece öylesine geçtiğini unuttun.”
Geçerken, güzellikten zevk alabilirsin. Aslında, sınırlamalar olarak ortaya çıkandan, zevk alabilirsin. Ben-im in anlayışının yeni biçiminden zevk alabilirsin. Sadece öylesine geçiyorsun.
Güzel bir ormandan geçen biri gibisin. Bir kaç dakikanı kokulardan, görüntülerden, seslerden, zevk almaya ayırabilirsin. Bir kaç dakikanı ağaçlarla, güzel çiçeklerle, doğa devalarıyla, iletişimde bulunmaya ayırabilirsin.
Ama sadece öylesine geçiyorsun. Bu yuva değil. Bu hapishane değil. Bu kesinlikle bir sınav değil. Kimseye karşı yarışmıyorsun.
Sadece öylesine geçiyorsun, sadece geçmek için geçiyorsun, çünkü bunu yapabiliyorsun.
Ruhun muhteşemliği için ve böylece ruh kendini yeni biçimlerde görebilsin ve bilebilsin diye öylesine geçiyorsun.
Bu geçmeyi sürdürmek için vermek zorunda olduğun bir sınav yok. Basamaklar, adımlar yok. Aslında boyutlarda yok. Sırlar yok. Kurtarıcılar ya da gurular yok. Sadece öylesine geçiyorsun.Öylesine geçerken, dans edebilirsin. Dans edebilirsin. Hatta süzülebilirsin. Eğer istersen geçerken acele de edebilirsin ama buna ihtiyaç da yok. Acele etmeyebilirsin de. İstediğin sürece yap. Er ya da geç sadece öylesine geçtiğini anlayacaksın.
Sadece öylesine geçtiğini anladığında sigarada içebilirsin,Işık beden dediğiniz o olguyuda deneyimleyebilirsin.
Ama bakın Hala kitle bilincine dahil maddesel yaşam içerisinde iseniz sigara size zarar verecektir. Dna larınızın etrafında zar tabakası oluşturacak ve o DNA anten Görevini yapmaktan kısıtlanabilecektir."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder