1 Nisan 2015 Çarşamba

BAŞMELEK MİKAİL İLE KARMA TEMİZLİĞİ VE ARINMA..

BAŞMELEK MİKAİL İLE KARMA TEMİZLİĞİ VE ARINMA
"Şu anda varlığımdaki karmalardan, sihir ve büyülerden, nazarlardan, beddualardan, korkulardan, enerji blokajlarından, bütün negatif enerjilerden arınmaya niyet ediyorum.
Sevgili Mikail; Rabbimin baş meleği Mikail, koyu mavi auranla seni çağırıyorum. Lütfen Mikail enerji bedenime katıl ve arınmama yardım et. Bedenimin, enerji alanımın ve ruhumun kolaylıkla arınmasını sağla.
Sevgili Mikail; Ezelden ebediyete, bu boyutta ve her boyutta, bu Evrende ve paralel Evrenlerde, şu anki zaman diliminde ve tüm zaman dilimlerinde;
Benim yarattığım veya atalarımdan bana aktarılan: tüm karmalarımdan, tüm sihir ve büyülerden, tüm beddualardan, tüm korkulardan, yerine getirilemeyen bütün sözlerden, ödenmeyen borçlardan, varlığımdaki tüm negatif enerjilerden beni arındır, yuvamı arındır, ailemi arındır, yaşadığım mekânları arındır. Arındır Mikail.. (Derin Nefes.)
Arınıyorum…
Fiziksel bedenim arınıyor.
Ruhsal ve enerji bedenim arınıyor, zihnim ve duygularım arınıyor.
Yaşadığım mekanlar arınıyor.
Ailem arınıyor.
(Derin Nefes….. Derin Nefes…)……
Teşekkür ederim Mikail… Teşekkür ederim..
Şu an ne sorun yaşıyorsam hayatta,
Şu an ne sorun yaşıyorsam ailemde,
Şu an ne sorun yaşıyorsam sağlıkta,
Şu an ne sorun yaşıyorsam parada-maddiyatta,
Hepsini sevgiyle kabulleniyorum. Bunları hayatıma ben çağırdım. Bunları sevgiye dönüştürmeye ve temizlemeye niyet ediyorum.
(Derin Nefesler...)
Rabbim: Bugüne kadar; bilinçli veya bilinçsiz, farkındalıklı veya farkındalıksız; tüm yaptığım hataların sorumluluğunu üzerime alıyorum...
Seni seviyorum...
Varlığımda bunlara kaynaklık eden ne varsa bunlardan dolayı senden özür diliyorum...
Lütfen beni affet..
Teşekkür ediyorum. (Derin Nefes..)
Bugüne kadar: beni kıran, beni üzen, canımı yakan, bana zarar veren, hakkımı yiyen herkesi bağışlıyorum..
Her şey Tanrı ile benim aramdaydı.
Ben özgürüm.. (Derin NEFES..)
Kendimi seviyorum..
Varlığımı kabul ediyorum.
Var olan her şeyi ve her durumu ve tüm insanları olduğu gibi kabul ediyorum..
Sağlığı, huzuru, mutluluğu, şansı, iyilikleri, parayı, sevgiyi, ideal eşimi, güzel insanları, kariyerimi, ideal işimi kendime çekiyorum.. (Derin NEFES).
Rabbim benimle..
Evren benimle..
Dünya evim gibi.
Bütün insanlık ailem gibi.
Huzur doluyum…
(Derin NEFES)."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder