21 Şubat 2015 Cumartesi

AŞIK CİN İÇİN ŞEYH HALİD HABEŞİ’DEN NOTLAR!..

AŞIK CİN İÇİN ŞEYH HALİD HABEŞİ’DEN NOTLAR
"Aşık cin tedavisinde bazı şeylere dikkat etmek gerekir
1: Aşık cin olup olmadığını anlamak için , hastanın cinsel anlamda saldırılara maruz kalması veya zemul fahşa, zina ayetlerine vereceği tepkiye bakarak anlamaya çalışın. Çünkü bazı hastalar açık eziyetlere maruz kalmadıkları için ya da cin saklandığından dolayı bunu bilemezler.
2: Cinin dinini tespit edin, Müslüman, Yahudi, Hristiyan, Budist, Mülhid veya kafir? Bunu tespit için Yahudiler, Hristiyanlarla ilgili ayetler veya islam, tövbe, masiyetler, İlhad benzeri kelimelerin geçtiği ayetler okunabilir. Budist ya da hindu olup olmadığını ise dua ile çözebilirsiniz (Allah’ım budisti yak, öldür, ona lanet et vs)
3: Cinin türünü tespit edin, Uçan, dalgıç, dağdan gelen, kabirlerde evde yaşayan… Aynı şekilde giriş sebebini tespit etmeye çalışın, nazar, hased, sihir, intikam vs… Tayr (uçma) Bahr (deniz) Cibal(dağ)kabir ayetlerini okuyarak tesirlerin şiddetlenmesinden anlayabilirsiniz.
4: Mümkün olduğu kadar geldiği zamanları(Allahualem git gel yapan bazı türler için diyor bunu), eziyetlerini öğrenin. Vücutta nereye yerleştiğini öğrenin. Bazıları hatta çoğu bele, avretlere yerleşir. Bir kısmı yüze,bir kısmı bacaklara yerleşir.
5: Eğer bunları bilirseniz hem hasta hem de rukyecinin işi kolaylaşır. Habis cini, eziyetlerini heryönden muhasaraya alırsınız. Allah’ın izniyle bedeni terk etmesi daha kolay olur.
6: Aşık cin vakaları çoğu zaman gerçekten büyük bir çaba gerektiriyor. Hele ki eski bir vakaysa
Sürekli bir takip düzenli bir program gerek.
7: Nasihat etmenin de faydası vardır, cenneti cehennemi hatırlatmak, tövbe ve İslam’a girip eziyetleri bırakmak…
Aşık cin eşleri ayırma için yapılan bir sihirle gelirse cin bunun için uğraşır ama Allah’ın takdiri olmadan bir şeye güç yetiremez. Tedavi süreci her insanda farklılıklar arzeder. Kimisi çok zor kimisi ise kolay şifa bulur. Tedaviye biran önce başlamak tedaviyi kolaylaştıracaktır. Ama kişi boş işlerle uğraşan, müzik dinleyen haramlardan sakınmayan vacipleri yerine getirmeyen biriyse tedavi çok zor hatta imkansızdır. Hatta böyle hastalarda cinin çıktıktan sonra tekrar dönmesi mümkündür (çünkü hasta doğru düzgün korunmuyor, haramlarla, tesettürüne dikkat etmeyerek vs adeta cin için açık kapı bırakıyordur)
Aşık cin tedavisi, sorun tamamen bitene ya da cin ölene kadar acımasız bir savaşa gerek duyar. Bunun için güçlü bir irade ve kararlılık ve sağlam iman gereklidir. Hastaların çoğu bir soğuk algınlığı ya da baş ağrısında olduğu gibi iki hap alıp kurtulmaya benzer şekilde rukyeciye gidip kurtulacağını zannediyor. Aşık cin şeyhul islam ibn teymiyenin sopayla çok sert 300den fazla darbeyle (ta ki cin çıkana kadar) vurması gibi şiddetli bir çaba gerektiriyor…( burda ne kadar çetin bir mücadele olacağına işaret ediyor)
Tedavinin kısımları
1:Kur’an kıraati, aşık cini kahretme yakma öldürme… ne yolla olursa olsun en güçlü şifa Kur’an kıraatindedir.
2: Dua… Aşık cinin üzerinde müthiş bir tesiri vardır, duaların makbul olduğu zamanlarda ısrarla dua etmek gerek…
3: Sadaka ve salih amellerle Allah’a tevessül etmek.
4: Duyularla bilinen ilaçlar: Kur’an, Sünnette yer alan ilaçlarla ve tecrübelerle elde edilen faydası kanıtlanmış ilaçları kullanmak. Muhammed Mustafa sav in buyurduğu gibi "Allah Teâlâ Hazretleri hastalığı da ilacı da indirmiştir. Ve her hastalığa bir ilaç varetmiştir. Öyleyse tedavi olun. Ancak haram olan şeyle tedavi olmayın." [Ebu Dâvud, Tıbb 11, (3874).]
Burada alimlerden ilaçların şifanın sebebi olduğuna dair, sebeplere sarılmaya dair bilgiler aktarıyor…kimi ilaçlar tecrübeyle kimisi nass (bal, çörekotu gibi) ile tavsiye edilmiştir. Kimi şeyler yine zararları nass ile yasaklanmıştır (ipek gibi)
1: KUR’AN İLE TEDAVİ
A: zemul fahşa, zina ayetleri okunur, hangi ayette çok tesir oluyorsa o ayet defalarca tekrar edilir. Bilgisayar ya da telefondan da etkili olan rukye kaydı düzenli olarak dinlenir.
B: Yusuf ve Nur sureleri okunur.
C: Yakma ve Huruc(çıkış) ayetleri mümkün olduğunca çok dinlenir.
D: Çok fazla ayetelkürsi okumak, bunun yanında en çok tesir eden ayetler belirlenip onları da gün içinde bolca okumak.
E: Yasin, Saffat, Duhan, Rahman, Cin, Mearic, Buruc, Karia surelerini okumak.
Bazı etkili
Asik Cin Ayetleri
بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيمِ
2.Bakara 165 : وَمِنَ ٱلنَّاسِ مَن يَتَّخِذُ مِن دُونِ ٱللَّهِ أَندَادً۬ا يُحِبُّونَہُمۡ كَحُبِّ ٱللَّهِ‌ۖ وَٱلَّذِينَ ءَامَنُوٓاْ أَشَدُّ حُبًّ۬ا لِّلَّهِ‌ۗ وَلَوۡ يَرَى ٱلَّذِينَ ظَلَمُوٓاْ إِذۡ يَرَوۡنَ ٱلۡعَذَابَ أَنَّ ٱلۡقُوَّةَ لِلَّهِ جَمِيعً۬ا وَأَنَّ ٱللَّهَ شَدِيدُ ٱلۡعَذَابِ
4.Nisa 27-28 : وَٱللَّهُ يُرِيدُ أَن يَتُوبَ عَلَيۡڪُمۡ وَيُرِيدُ ٱلَّذِينَ يَتَّبِعُونَ ٱلشَّہَوَٲتِ أَن تَمِيلُواْ مَيۡلاً عَظِيمً۬ا (٢٧)يُرِيدُ ٱللَّهُ أَن يُخَفِّفَ عَنكُمۡ‌ۚ وَخُلِقَ ٱلۡإِنسَـٰنُ ضَعِيفً۬ا
12.Yusuf 23-24 : وَرَٲوَدَتۡهُ ٱلَّتِى هُوَ فِى بَيۡتِهَا عَن نَّفۡسِهِۦ وَغَلَّقَتِ ٱلۡأَبۡوَٲبَ وَقَالَتۡ هَيۡتَ لَكَ‌ۚ قَالَ مَعَاذَ ٱللَّهِ‌ۖ إِنَّهُ ۥ رَبِّىٓ أَحۡسَنَ مَثۡوَاىَ‌ۖ إِنَّهُ ۥ لَا يُفۡلِحُ ٱلظَّـٰلِمُونَ (٢٣) وَلَقَدۡ هَمَّتۡ بِهِۦ‌ۖ وَهَمَّ بِہَا لَوۡلَآ أَن رَّءَا بُرۡهَـٰنَ رَبِّهِۦ‌ۚ ڪَذَٲلِكَ لِنَصۡرِفَ عَنۡهُ ٱلسُّوٓءَ وَٱلۡفَحۡشَآءَ‌ۚ إِنَّهُ ۥ مِنۡ عِبَادِنَا ٱلۡمُخۡلَصِينَ
12.Yusuf 30 : وَقَالَ نِسۡوَةٌ۬ فِى ٱلۡمَدِينَةِ ٱمۡرَأَتُ ٱلۡعَزِيزِ تُرَٲوِدُ فَتَٮٰهَا عَن نَّفۡسِهِۦ‌ۖ قَدۡ شَغَفَهَا حُبًّا‌ۖ إِنَّا لَنَرَٮٰهَا فِى ضَلَـٰلٍ۬ مُّبِينٍ۬
12.Yusuf 33-34 : قَالَ رَبِّ ٱلسِّجۡنُ أَحَبُّ إِلَىَّ مِمَّا يَدۡعُونَنِىٓ إِلَيۡهِ‌ۖ وَإِلَّا تَصۡرِفۡ عَنِّى كَيۡدَهُنَّ أَصۡبُ إِلَيۡہِنَّ وَأَكُن مِّنَ ٱلۡجَـٰهِلِينَ (٣٣)فَٱسۡتَجَابَ لَهُ ۥ رَبُّهُ ۥ فَصَرَفَ عَنۡهُ كَيۡدَهُنَّ‌ۚ إِنَّهُ ۥ هُوَ ٱلسَّمِيعُ ٱلۡعَلِيمُ
24.Nur 1-3 : سُورَةٌ أَنزَلۡنَـٰهَا وَفَرَضۡنَـٰهَا وَأَنزَلۡنَا فِيہَآ ءَايَـٰتِۭ بَيِّنَـٰتٍ۬ لَّعَلَّكُمۡ تَذَكَّرُونَ (١) ٱلزَّانِيَةُ وَٱلزَّانِى فَٱجۡلِدُواْ كُلَّ وَٲحِدٍ۬ مِّنۡہُمَا مِاْئَةَ جَلۡدَةٍ۬‌ۖ وَلَا تَأۡخُذۡكُم بِہِمَا رَأۡفَةٌ۬ فِى دِينِ ٱللَّهِ إِن كُنتُمۡ تُؤۡمِنُونَ بِٱللَّهِ وَٱلۡيَوۡمِ ٱلۡأَخِرِ‌ۖ وَلۡيَشۡہَدۡ عَذَابَہُمَا طَآٮِٕفَةٌ۬ مِّنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ (٢) ٱلزَّانِى لَا يَنكِحُ إِلَّا زَانِيَةً أَوۡ مُشۡرِكَةً۬ وَٱلزَّانِيَةُ لَا يَنكِحُهَآ إِلَّا زَانٍ أَوۡ مُشۡرِكٌ۬‌ۚ وَحُرِّمَ ذَٲلِكَ عَلَى ٱلۡمُؤۡمِنِينَ
24.Nur 19 : إِنَّ ٱلَّذِينَ يُحِبُّونَ أَن تَشِيعَ ٱلۡفَـٰحِشَةُ فِى ٱلَّذِينَ ءَامَنُواْ لَهُمۡ عَذَابٌ أَلِيمٌ۬ فِى ٱلدُّنۡيَا وَٱلۡأَخِرَةِ‌ۚ وَٱللَّهُ يَعۡلَمُ وَأَنتُمۡ لَا تَعۡلَمُونَ
25.Furkan 68-71 : وَٱلَّذِينَ لَا يَدۡعُونَ مَعَ ٱللَّهِ إِلَـٰهًا ءَاخَرَ وَلَا يَقۡتُلُونَ ٱلنَّفۡسَ ٱلَّتِى حَرَّمَ ٱللَّهُ إِلَّا بِٱلۡحَقِّ وَلَا يَزۡنُونَ‌ۚ وَمَن يَفۡعَلۡ ذَٲلِكَ يَلۡقَ أَثَامً۬ا (٦٨) يُضَـٰعَفۡ لَهُ ٱلۡعَذَابُ يَوۡمَ ٱلۡقِيَـٰمَةِ وَيَخۡلُدۡ فِيهِۦ مُهَانًا (٦٩) إِلَّا مَن تَابَ وَءَامَنَ وَعَمِلَ عَمَلاً۬ صَـٰلِحً۬ا فَأُوْلَـٰٓٮِٕكَ يُبَدِّلُ ٱللَّهُ سَيِّـَٔاتِهِمۡ حَسَنَـٰتٍ۬‌ۗ وَكَانَ ٱللَّهُ غَفُورً۬ا رَّحِيمً۬ا (٧٠) وَمَن تَابَ وَعَمِلَ صَـٰلِحً۬ا فَإِنَّهُ ۥ يَتُوبُ إِلَى ٱللَّهِ مَتَابً۬ا
27.Naml 54-56 : وَلُوطًا إِذۡ قَالَ لِقَوۡمِهِۦۤ أَتَأۡتُونَ ٱلۡفَـٰحِشَةَ وَأَنتُمۡ تُبۡصِرُونَ (٥٤) أَٮِٕنَّكُمۡ لَتَأۡتُونَ ٱلرِّجَالَ شَہۡوَةً۬ مِّن دُونِ ٱلنِّسَآءِ‌ۚ بَلۡ أَنتُمۡ قَوۡمٌ۬ تَجۡهَلُونَ (٥٥) فَمَا ڪَانَ جَوَابَ قَوۡمِهِۦۤ إِلَّآ أَن قَالُوٓاْ أَخۡرِجُوٓاْ ءَالَ لُوطٍ۬ مِّن قَرۡيَتِكُمۡ‌ۖ إِنَّهُمۡ أُنَاسٌ۬ يَتَطَهَّرُونَ
28.Kasas 10 : وَأَصۡبَحَ فُؤَادُ أُمِّ مُوسَىٰ فَـٰرِغًا‌ۖ إِن ڪَادَتۡ لَتُبۡدِى بِهِۦ لَوۡلَآ أَن رَّبَطۡنَا عَلَىٰ قَلۡبِهَا لِتَكُونَ مِنَ ٱلۡمُؤۡمِنِينَ
34.Saba 54 : وَحِيلَ بَيۡنَہُمۡ وَبَيۡنَ مَا يَشۡتَہُونَ كَمَا فُعِلَ بِأَشۡيَاعِهِم مِّن قَبۡلُۚ إِنَّہُمۡ كَانُواْ فِى شَكٍّ۬ مُّرِيبِۭ
55.Rahman 72-75 :
حُورٌ۬ مَّقۡصُورَٲتٌ۬ فِى ٱلۡخِيَامِ (٧٢) فَبِأَىِّ ءَالَآءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ (٧٣) لَمۡ يَطۡمِثۡہُنَّ إِنسٌ۬ قَبۡلَهُمۡ وَلَا جَآنٌّ۬ (٧٤) فَبِأَىِّ ءَالَآءِ رَبِّكُمَا تُكَذِّبَانِ
2: DUA
A: Cinlere nasihat içerikli mp3 kaydı defalarca dinlemek
B: Sabah akşam zikirleri,tuvalate giriş çıkış, elbise çıkarma giyme ve sünnette yer alan bütün duaları hayata geçirmek. Keza cima öncesi ,yerken içerken, eve girip çıkarken yatmadan önce yapılan dualar vs.. ahlak edinilmeli.
C: Saldırgan ve zalimler hakkındaki duaları etmek
D: Aşık cin için özel olarak aşağıdaki gibi dua etmek:
ALLAHIM BEDENİMDEKİ BÜTÜN ÂŞIK ERKEK VE KADIN CİNLERİ ÇARP (YILDIRIMIN ÇARPMASI GİBİ). ALLAHIM BÜTÜN ERKEK VE KADIN ÂŞIKLARI, ZİNAKARLARI, AVRET YERİME YAPIŞMIŞ VE TUTUNMUŞ OLANLARI ÖLDÜR. ALLAHIM BEDENİMİ ONA ATEŞ KIL. ALLAHIM VÜCUDUMDA ONA HİÇ BİR MEKÂN VE BARINACAK YER BIRAKMA. ALLAHIM ONUN YÜZÜNÜ VE AVRETİNİ YAK. ALLAHIM ONU KÖR ET VE GÖRÜŞÜNÜ AL BENİ GÖRMESİN. İŞİTMESİNİ AL BENİ İŞİTMESİN. ALLAHIM AKLINI AL, KARARLARINDA, DÜŞÜNDÜKLERİNDE VE İSTEDİĞİ ŞEYLERDE ONU FELÇ ET. ALLAHIM SEN ZİNAYI HARAM KILDIN VE ZİNA EDENLERİ DÜNYADA VE AHİRETTE TEHDİT ETTİN. ALLAHIM NASIL SÂRA’YI AS. CABBAR (ZALİMDEN) KORUDUĞUN GİBİ BENİ BU ZANİDEN KORU. MÜMİNLERİN ANNELERİNİ GECE VE GÜNDÜZ KORUDUĞUN GİBİ BENİ DE KORU. ALLAHIM BANA HER YAKLAŞTIĞINDA ONU YENİLGİYE UĞRAT. ALLAHIM BANA ĞAFLETTE YA DA UYKUDA YA DA AYAKYOLUN DA İKEN GELENİ ÇARP VE ONU YENİLGİYE VE HEZİMETE UĞRAT. ALLAHIM BU ZİNACI AŞIĞIN EZİYETİNDEN KORUMASI İÇİN BANA YANINDAN BİR KORUYUCU VER. ALLAHIM ŞEHVETİNİ KES AKLINI GİDER. ALLAHIM ONA ŞİFASI VE İLACI OLMAYAN SÜREKLİ HASTALIK BELALARI VER. ALLAHIM TÜM HAREKETLERİNİ FELÇ ET, NEFESİNİ KES VE BOĞ ONU. ALLAHIM ONA BU GÜCÜ SEN VERDİN, ONU BANA GÜÇ YETİREMEZ HALE GETİR. ALLAHIM ONUN BÜTÜN GÜCÜNÜ KUVVETİNİ AL. ALLAHIM ONU BENDEN VE TÜM MÜSLÜMANLARDAN UZAKTA HAPSET VE TUT. ALLAHIM ONA HAD CEZALARINI UYGULAYACAK, SOPA VURACAK VE RECMEDECEK MELEKLERİNİ YA DA ASKERLERİNİ MUSALLAT ET BİZE KİTABINDA HABER VERDİĞİN GİBİ; {الزَّانِيَةُ وَالزَّانِي فَاجْلِدُوا كُلَّ وَاحِدٍ مِّنْهُمَا مِئَةَ جَلْدَةٍ وَلاَ تَأْخُذْكُم بِهِمَا رَأْفَةٌ فِي دِينِ اللَّهِ } ALLAHIM ONU SOPALAYACAK KİMSELERİ (CELD EDECEKLERİ), ONU ÖLDÜRECEK KİMSELERİ VE ONU KESECEK KİMSELERİ ONA MUSALLAT ET. ALLAHIM ONA KÖTÜ AZABI TATTIRACAK KİMSELERİ MUSALLAT ET. TAKİ VÜCUDUMDAN ÇIKANA KADAR GECE VE GÜNDÜZ ONA / ONLARA SOPA VURSUNLAR. ALLAHIM SENDEN BÜTÜN GÜZEL OLAN, AZİM OLAN, SANA AİT YANINDA TUTTUĞUN ĞAYB İLMİNDE SADECE SENİN BİLDİĞİN VE SENDEN BAŞKASININ BİLMEDİĞİ BÜTÜN İSİMLERİN İLE İSTİYORUM, BU PİS OLANI KUDRETLİ VE SERT BİR ALIŞ İLE ALMANI İSTİYORUM. ALLAHIM YA KAHAR YA CABBAR YA MUNTAKİM İNTİKAMIMI AL ONDAN. ALLAHIM ZİNA ETMESİNE VE EZA VERMESİNE İMKÂN VEREN ÜZERİMDEKİ SİHRİNİ BOZ. ALLAHIM VÜCUDUMDAKİ KORUNAĞINI YIK. ALLAHIM NEREYE GİDERSE, GİZLENİRSE VE BULUNURSA ONU YAK. ALLAHIM RAHİMLERDE YERLEŞMİŞ OLANI YAK. ALLAHIM YAK O AVRETLERE RAHİMLERE VE YUMURTALIKLARA YERLEŞMİŞ OLANI. ALLAHIM KAFAMDA, YÜZÜMDE, GÖZLERİMDE, GÖĞSÜMDE, SIRTIMDA, SİNİRLERİMDE, KEMİKLERİMDE, KALIN VE İNCE DAMARLARIMDA YERLEŞENİ YAK. ALLAHIM BUNU BENDEN DEF ET. SEN NE GÜZEL BİR DOST VE YARDIMCISIN. SEN İMAN EDENLERİ KORUYACAĞINI BİZE HABER VERENSİN. ALLAHIM ONU BAĞLA VE BANA HER YAKLAŞMAK İSTEDİĞİNDE GÖK TAŞLARI İLE ONU YAK SEN DUALARI İŞİTENSİN. ALLAHIM NASIL Kİ ONU BANA ÇİRKİN VE SEVİMSİZ KILDIYSAN, BENİ ONA ÇİRKİN VE SEVİMSİZ KIL. ALLAHIM ONUN ŞEHVETİNİ KES VE İŞİNİ TAMAMLAMASINI ENGELLE. HER (KÖTÜLÜĞE) NİYET ETTİĞİNDE KALBİNE ŞİDDETLİ KORKULAR AT. ALLAHIM BÜTÜN İNATÇI ZALİMLERİ (CEBBARLARI) HELAK ET. ALLAHIM DUAMI KABUL ET, BEN YENİLDİM VE BANA YARDIM ET. ALLAHIM ONUN VE YAPMAK İSTEDİĞİNİN ARASINA ENGEL KOY. BENİM İLE ONUN ARASINDA AYIRICI ENGEL, PERDE VE ATEŞTEN DUVAR KOY. ALLAHIM SANA YAPABİLDİĞİM TÜM ZİKİRLER VE KABUL GÖREN BÜTÜN SALİH AMELLERİM İLE İSTİYORUM. ALLAHIM BENİ HİMAYE EDİP KORUYACAK SİLAHLI MELEKLERİNİ YOLLAKİ BANA ULAŞMAYA YOL BULAMASIN. ALLAHIM SENİN KAZANA KARŞI GELEBİLECEK YOKTUR, SENİN İKRAM ETTİĞİNE KARŞI GELEBİLECEK YOKTUR VE SENİN FAZLINDAN İSTİYORUM YA FAZİLET SAHİBİ OLAN RABBİM. ANSIZIN GELEN FELAKETLERDEN GÖKLERİ VE YERİ KORUDUĞUN GİBİ BENİDE KORUMASI İÇİN TARAFINDAN İHASAN BUYUR ALLAHIM. ALLAHIM NEBİLERİ, ALLAH DOSTLARINI VE MÜMİNLERİN ANNELERİNİ KORUDUĞUN GİBİ BENİ DE KORU. ALLAHIM SEN BUYURDUN Kİ : { أَلَيْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ } BENİ ONDAN İSTEDİĞİN ŞEKİLDE KORU. ALLAHIM SEN HAK OLAN SÖZÜN İLE BUYURDUN Kİ : { أَمَّن يُجِيبُ الْمُضْطَرَّ إِذَا دَعَاهُ وَيَكْشِفُ السُّوءَ} ALLAHIM BEN SANA MECBURUM MUHTACIM SENDEN BAŞKA SIĞINAĞIM YOK. BENİ KORUYAN VE KURTARACAK OLAN KİMSEM YOK. YAKIN OLAN, DUAYA İCABET EDEN, MAZLUMA YARDIM EDEN ALLAHIM, EĞER BU CİN KÂFİR İSE BANA ONA KARŞI YARDIM ET, BEN SENİ BİRLİYORUM, SANA TAZİMEDİYORUM, RUKU VE SECDE EDİYORUM. ELİMDEN GELDİĞİNCE EMİRLERİNE İTAAT EDİYORUM. BU DUAMI KARŞILIKSIZ BIRAKMA VE KABUL BUYUR ALLAHIM. DÜŞMALARIMI SEVİNDİRME BENİ ZARARA UĞRATMA. SEN SÖYLE BUYURUYORSUN: {وَقَالَ رَبُّكُمُ ادْعُونِي أَسْتَجِبْ لَكُمْ } { وَإِذَا سَأَلَكَ عِبَادِي عَنِّي فَإِنِّي قَرِيبٌ أُجِيبُ دَعْوَةَ الدَّاعِ إِذَا دَعَانِ SEN NASIL DİLEDİYSEN O ŞEKİLDE DUA ETTİM VE BANA VAAD ETTİĞİNİ İCABET BUYUR YA ALLAH. SENDEN DİLİYORUM BENİ BU GECE VE BÜTÜN GECELERİMDE MÜSLÜMAN YA DA KÂFİR OLSUN BU PİSTEN KORU. SEN HERŞEYİ KORUYUP GÖZETENSİN. TAŞLANMIŞ OLAN ŞEYTANDAN ALLAHA SIĞINIRIM.
E: Duada ısrarcı olmak. Saatlerce de sürse devam etmek. Özellikle secdelerde gece namazlarında, duaya icabet olunan hadislerde belirtilen özel vakitlerde…
3: SALİH AMELLERLE VE SADAKA İLE ALLAH’A cc TEVESSÜL
A:Sadaka belanın definde inanılmazbir silahtır. Sadaka Rabbinin gazabını affa mağfirete çevirir ve sadaka sahibini koruyan bir ordudur.
B: Salih amellerle Allah’a tevessül etmek meşrudur ve aşık cinin eziyetini defetmede müthiş faydalıdır. Konuyla ilgili Rasulullah’tan gelen aşağıdaki hadis delildir.
Üç kişi yolda giderken sağanak yağmura yakalanıp, bir dağın mağarasına sığındılar. Sığındıkları mağaranın önüne, dağın üzerinden bir kaya düşüverdi ve mağaranın ağzını kapattı. Bunun üzerine içlerinden biri şöyle dedi: "Allah için işlediğimiz bir iş varsa, hatırlayalım ve onu vesile ederek Allah'a dua edelim, belki bizi bu beladan kurtarır." Sonra içlerinden biri, "Ey Rabbim! Benim pek yaşlı anam babam vardı ve bir de küçücük çocuklarım. Onlara ben bakardım. Otlaktan koyunlarımla döndüğümde, koyunları sağar ve yavrularımdan önce ana babama süt içirir, onları beslerdim. Bir gün geç kaldım, karanlık bastıktan sonra gelebildim ve ana babamı uyumuş olarak buldum. Yine her zamanki gibi, koyunlarımı sağdım çocuklarım açlıktan ağladıkları halde, ana babamdan önce onları beslemeyi, onlara süt içirmeyi uygun bulmadım. Ana babamı uyandırmaya kıyamadığım için, sabaha kadar başuçlarında bekledim. Ya Rabbi eğer bu amelim senin yanında kabul olunup, rızanı kazanmışsa, göğü görecek kadar olsun, önümüzü açıver" dedi. Allahü Teâlâ da kayayı biraz kaldırmak suretiyle bir miktar açtı ve gökyüzünü gördüler. İkinci kişi: "Ey Allah'ım! Bir akrabamın kızı vardı. Onu, bir erkek, bir kadını nasıl severse öyle aşırı bir sevgi ile seviyordum. Bir gün kendisiyle beraber olmayı arzu ettim. Kanmadı; 'Yüz dinar getirmedikçe olmaz' dedi. Bu parayı biriktirinceye kadar çalıştım ve bu arzum tam gerçekleşmek üzere iken amcamın kızı, 'Ey Allah'ın kulu! Allah'tan kork ve ancak Allah'ın hakkı olan nikâh ile bana yaklaş' dedi. Bunun üzerine derhal vazgeçip kalktım. Eğer bunu senin rızan için yaptığımı kabul ediyorsan, kayayı biraz daha aç" dedi ve Allahü Teâlâ da kayayı biraz daha açtı." Üçüncü kişi ise şöyle dedi: "Ey Rabbim, ben bir miktar pirinç karşılığında, birini ücretli olarak çalıştırıyordum. İşini bitirdiğinde 'Hakkımı ver' dedi, verdim ama sonradan almak istemedi ve gitti. Ben de o pirinci ekmeye devam ettim ve ondan elde ettiğim kazanç sonunda, çobanları ile birlikte bir inek sürüsü temin edinceye kadar ekedurdum. Alacaklı günün birinde geliverdi ve, 'Allah'tan kork, alacağımı ver' dedi. Ben de kendisine, 'Çobanları ile birlikte duran şu ineklerin yanına git ve onları al' dedim. Adam, 'Allah'tan kork! Ve benimle alay etme!' dedi. 'Alay etmiyorum, onlar senin, onları al' dedim. Ve o da aldı gitti. Ey 'Allah'ım eğer bunu senin rızan için yaptıysam, mağaranın kapısının kalan kısmını da aç' diye dua etti. Allahü Teâlâ da, mağaranın kapısını onlara çıkıp gidebilecekleri kadar açtı ve ışığı gördüler. Onlar da yollarına devam ettiler."
4:DUYULARLA BİLİNEN İLAÇLAR
Bu tip ilaçlar gerçekten çoktur, bunlardan bir bölümü Kur’an ve Sünnette yer alan ilaçlardır. Direk olarak aşık cin işaret edilmiyor ama şifası, fazilet ve faydaları tecrübelerle de eskiden beri kanıtlanmıştır. Bu tedavilerde göz önünde bulundurulması gereken şey şudur; Şer’an mübah olan tedaviler olmalı ve içinde şirk,küfür, haram bulunmamalıdır.
A:Okunmuş su ve özellikle de zemzem kullanmak.
B:Bal, onda insanlar için şifa vardır. Bütün musallat vakalarında çok güçlü bir tedavi unsurudur.
C: Çörekotu, her tür hastalığa şifadır. Yağı ise çok etklidir.
D: Zeytinyağı, özellikle üzerine rukye okuyup hem içerek hem de masaj şeklinde sürünerek kullanılır.
E: Sidr, İçme ve sidrli su ile yıkanma şeklinde kullanılır
F:Common rue (Çifitotu (Kokar sedef otu / Sezab / Rue)içme ve yıkanma şeklinde kullanılır (doz aşımına dikkat edilmelidir) başka kullanım şekilleri de mevcut.
G: Siyah Misk, farklı çeşitleri mevcuttur. Orjinali çok pahalıdır. Fabrikada işlendikten sonraki hali piyasada bulunur yine birçok çeşidi vardır. Tesir olarak siyah miskten sonra beyaz misk gelir, vücuda sürülerek kullanılır. Okunmuş zeytinyağı ile de karıştırılabilir. Vücudun tamamına sürülmesi en efdal kullanımdır. Keza sadece derin derin koklayarak da kullanılabilir. Kafur ile de birleştirilebilir.
H: Miski Anber, orijinal parça olarak kullanılması efdaldir bulunamazsa işlenmiş koku haline getirilmiş olarak da kullanılabilir
I: Hiltit,çok güçlü bir ilaçtır, Aşık cin için en ağır ilaçlardandır hatta. Çeşitli kullanım şekilleri mevcut(sırf hiltitle ilgili şeyh halidin epey bir yazısı mevcut nasip olursa onları da çeviririz) Hamilelikte asla kullanılmaz.
J: Bağırsak ve Mide temizliği, çeşitli müshil bitkileri ile sık sık temizlik yapmak gereklidir. Cin bağırsaklara yerleşip hastayı kabız eder. En etkili müshil sinamekidir, hadiste geçtiği gibi her derde şifadır. (aşırı kullanımı bağırsak tembelliği yapar, ayda maksimum 1 litre)
K: Buhurlar, Kaynayan su ile, tütsü, ateş gibi yollarla buhur tedavisi. Çeşitli otlarla yapılır, buhurlar ile cin çıkmaya zorlanır hatta öldürülebilir. Aşık cine çok eziyet verir bu teknik.
L: Lavman veya mahbeliye( Türkçe karşılığını bilmiyorum ama kadınların avret mahalli için kullanılan lavman benzeri bir tedavi yolu) veya halk arasında bilinen bazı tedavi yoları kimi durumlarda gerekli ve faydalı olabilir.
M: Bazı bitkilerin yağları veya özel olarak kas veya eklemlerdeki ağrı için kullanılan aromatik yağlar.. ateş için kullanılan yağlar vs… özellikle kaslara bedene yerleşmişse üzerine rukye okuyarak bu tip yağların kullanımı da çok faydalıdır. Burada kırmızı merhem diye bahsettiği bir şey var Allahualem Kore kaplanı,kaplan yağı diye bilinen tiger balm kreminden bahsediyor) özellikle bu kreme bakara suresi okuyup düzenli kullanarak şifa bulan birinin örneğini veriyor. (çevirenin notu: Özellikle cinlerden kaynaklı kas hastalıkları olanlar için denemek gerek)
N: Hıltatul rumi(sidr,şap,tuz karışımı), birçok vakada bu karışımın çok güçlü etkileri tecrübe edilmiştir. Kimi durumlarda zayıf tesir de olmuştur.
O: Bazı otları ve bitkileri kullanmaya dair bilgileri tedavi programlarında açıklayacağım
Bazı başka teknikler
1-Dövme yöntemine bazı durumlarda başvurulabilir (sadece tecrübeli rukyeciler yapmalı) kalçalara veya omuzlara vurulan darbeler gibi.
2-Elektro şok cihazı gibi bazı cihazlardan faydalanılabilir. Bu teknik de musallat olan cine eziyet veren onu mahveden bir tekniktir. (akıl hastanelerinde eskiden kullanılan elektroşokları hatırlayan??) tabi ki 220 volt vermekten bahsedilmiyor ) düşük kontrollü voltaj veren aletler, titreşimli masaj aletleri,kas tedavilerinde kullanılan bazı cihazlar hele ki cinin yerleştiği yerler biliniyorsa çok faydalı olacaktır. Aşağıda bazı cihazların resimleri mevcut.
3: Masaj, sinirlere masaj. Özellikle okunmuş yağ ile yapılmalı… bu konuda ihtisas sahibi, sinirlerin, kasların yapısını bilen kişlerin yapması faydayı artırır inşallah…gerçekten çok müthiş tesiri vardır. (
4:Evlenmek! Eşinize sevginizi göstermek.. Gerçekten aşık cini mahveden önemli bir şey.."

2 yorum:

  1. İbn-i Teymiyye (1263-1328):

    Vehhâbîlik dininin fikir olarak ortaya çıkması, Hicrî 661, Milâdî 1263 yılında Harran’da doğan İbn-i Teymiyye ile başlamıştır. Asıl adı Ahmed bin Abdülhalim olup, İbn-i Teymiyye lâkabıyla şöhret bulmuştur.

    Tatarların zulmünden dolayı âilesiyle birlikte Şam’a geldi. Babası Abdülhalim kısa zamanda Şam’da parmakla gösterilmeye başladı. Şöhreti her tarafa yayıldı. Şam’ın en büyük camiinde vaaz ve ders kürsüsü vardı.

    İbn-i Teymiyye küçük yaşlarda Kur’an-ı kerim’i ezberledi, daha sonra Hadis tahsiline yöneldi. Kısa zamanda tahsilini tamamladı. Henüz yirmi yaşına varmadan geniş mâlumat ile şöhret bularak ders okutmaya ve fetvâ vermeye başladı. Babası ölünce de onun yerine geçti. Bütün gözler kendisine çevrilmişti. Bir çok hayranı ve taraftarı oldu.

    Başlangıçta İslâm şeriatını ihyâ ve İslâm’a karışan hurafeleri temizlemek gayesiyle ortaya çıkmıştı. Şu kadar var ki bazı itikadî ve amelî meselelerde cumhûr-u ulemâya, büyük müçtehidlere muhalefet etti. Salâhiyeti umumiyetle kabul edilmiş bulunan nüfuzlu şahsiyetleri çürütmeye çalıştı. Cami minberinde: “Ömer bin Hattab bir çok hatalar yapmıştır.” dediği gibi, Muhyiddin İbn-ül Arabî -kuddise sırruh- ve İmam-ı Gazâlî -kuddise sırruh- gibi büyük zâtlara şiddetli hücumlarda bulunmuştur.

    İmam-ı Süyutî onun hakkında:

    “İbn-i Teymiyye kibirli bir adamdı. Kendini beğenirdi. Herkesten üstün görünmek, karşısındakini küçümsemek ve büyüklerle alay etmek âdeti idi.” demiştir.

    Allah-u Teâlâ’nın dinini kendisinin düzelttiğini, Kur’an-ı kerim’in mânâsını sadece kendisinin anlamış olduğunu söyleyen İbn-i Teymiyye; ehl-i sünnet âlimlerinin Kur’an-ı kerim’i ve Hadis-i şerif’leri yanlış anladıklarını iddiâ edecek kadar ileri gitmişti.

    Sâlih kullar ve evliyâullah vasıtasıyla Allah-u Teâlâ’ya yaklaşmanın İslâm’da yeri olmadığını iddiâ etmiş, eserlerinde şiddetle tenkit etmiştir. Yaşayan kullar vasıtasıyla da Allah-u Teâlâ’ya yakın olunamayacağı, onlardan yardım istenemeyeceği gibi, kim olursa olsun, ölenlerin de vasıta olunamayacaklarını ve kendilerinden yardım istenemeyeceğini söylemiştir.

    İbn-i Teymiyye sâlih kulların ve peygamberlerin kabirlerini, Allah-u Teâlâ’ya yaklaştıracaklarını ümit ederek ziyaret etmenin câiz olmadığını iddiâ ettiği gibi; “Resulullah Aleyhisselâm’ın kabrini teberrüken ziyaret etmek caiz değildir.” demiştir.

    Allah-u Teâlâ’nın bir cihette bulunduğuna, Arş-ı âlâ’nın kadim olduğuna kaniydi. Derinleştirdikçe isabetsizliği meydana çıkan bazı içtihatları da vardı.

    Sapık fikirleri haddi aşınca Mısır’da iki defa hapse atıldı. Görüşlerinde isabet edemediği, bir çok âlimlerin tenkitleriyle sübut bulmuş, dalâlete düştüğü vesikalarla ispat edilmiştir.

    Yaşadığı devirde büyük bir fikir hareketi meydana getirmiş, etrafında büyük bir çevre edinmiş, etkisini kendisinden sonraki nesillerde de devam ettirmiştir.

    Hakiki âlimler tarafından “Beynel-ulemâ muallâk adam” diye anılan İbn-i Teymiyye, 1328 yılında ölmüştür.

    YanıtlaSil
  2. iyi günler bendede aşık cin var namaz kılabildiğim günlerde iyi oluyorum moral olarak falan fakat özel günlerde okuyamadığım için sıkıntı oluyo bu günlerde ne yapmak lazım bizi rahat bırakması için birde sürekli şu kadar gün kaldı namaz kılmama bu kadar gün sonra başlıycak diye aklımdan geçiyor sanki dayanmaya çalışıyo o güne kadar gibi hissediyorum

    YanıtlaSil