8 Ağustos 2015 Cumartesi

Karın Yağının Beyin ile Bağlantısı..

Karın Yağının Beyin ile Bağlantısı

karın
 Çılgınca birşey bilmek ister misiniz?
Karnınıza aldığınız her 0.45 kilogram yağ ile beyniniz küçülüyor!
 Ve daha da fazlası, beyninizin sağlıklı olup olmadığnı öğrenmenin çabuk yolunun cildinize bakmak olduğunu biliyor musunuz? 8000 den fazla kişi üzerinde yapılan bir çalışmada, sarkık cilt ve gözaltlarındaki şişlik, beyninizin durumunun doğrudan yansıması olduğu ortaya çıkmıştır.
Ben bunu size korkutmak için söylemiyorum.Ancak, yağ kaybetminin sebebi sadece karın baklavaları oluşturmanın çok ötesinde bir nedene dayalı olduğunu bilmeniz kesinlikle önemli. Bu karın yağı sizin mental fonksiyonlarınızı ve üretkenliğinizi, ilişkilerinizi ve motivasyonunuzu da etkiliyor.
 Ancak, endişelenmeyin. Pek çok beyinle ilgili konu-sorun diyetinize-yediklerinize yapacağınız basit bir değişimle tamamen tersine dönebilir.Bu şeyleri nereden mi öğrendim?
Ben bu bilgileri beyin karın yağı bağlantısı ile ilgili bazı ücretsiz videolardan  öğrendim ve bunları “Ben Greenfield Fitness Google+” da yayınlayacağım. Bu beyin karın yağı bağlantısı “The Future of Health Now” sayfasından  öğrendiğimin sadece bir kısmı. Bu web sayfasında 20 bilim insanından fazla sayıda oluşan bir grup, doktorlar, NASA, Harvard, Cambridge ve Stanford’dan değerli uzmanlar keşfettiklerini paylaşıyorlar, onlar sanki şuanda yaşamıyor, gelecekten geliyorlar…
Buradan ilginç şeyler öğrendim. Örneğin; streching’in aslında zararlı olabileceği ya da yapacağınız bazı seçimlerin çocuğunuzun DNAsına zarar verebileceğiniz gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder