18 Kasım 2014 Salı

Benim adım cenin!..

benim adım cenin
ya annemin rahminde yaşarım
ya da filistin''in 
haykırırım ''tüm kadınlara çiçek gibi davranın''
hamileyken ''orkide''gibi
cahil bırakmayın yumurtaları
kapatmayın... 
sıçrayın ve açın kapıları
''kutsal kase'' * yi bulun artık
anlayın lütfen
''kutsal kase yoksa kutsal dişi yok''
''kutsal dişi yoksa erkek yok''
eğer pırıltılar alındıysa cenin''den
huzur yok, bilgi yok, ruh yok. 
''kuyruğunuzu dik tutun'' sallamayın
ölmek üzereyken,
''kuyruğunuzu titrettiğinizi'' unutmayın 
omur iliğin ''yaşam ağacı'' olduğunu
ağaçların kökten sulandığını
kökte kirli su kullananların
beyninin sulandığını 
günlerimizin
''ömür ağacında buruk meyveler'' gibi olduğunu 
unutmayın
''yıldızların altındaki haşmet''in''
ne güzel olduğunu... * 
(bkz: benim adım cenin)
(bkz: psikoestetik)
(bkz: iyileşme kitabı)
(bkz: evrenin dili)
(bkz: sezgilerimiz ve takıntılarımız)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder