15 Mart 2014 Cumartesi

Biz dostuz!..

Bir gün bunalırsan ve sıkıntını paylaşmak istersen beni ara....
İki elim kanda olsa gelirim,sıkıntını yok ederim...

Bir gün ağlayacak gibi olursanda ara beni ....
Seni belki güldüremem ama söz veriyorum seninle birlikte ağlayabilirim....

"Bir gün uzaklara kaçmak istersen beni aramaktan çekinme....
Seni belki durduramam ama senle birlikte koşabilirim.....

Bir gün yüksek bir köprüden atlamaya kalkarsanda ara beni.....
Senle birlkte atlayamam ama aşağıda bekler seni tutabilirim...

Bir gün herhengi bir konuda kararsız kalırsan ara beni.....
Seni senden çok düşünür sana fikirler verebilirim.....

Bir gün kimseyi dinlememeye karar verirsende ara beni....
Ağzımı açmayacağım ve söyleyemediklerimi bile dinleyeceğim....

Bir gün beni üzdüğünü düşünürsende çekinme,yine ara....
Göreceksin sana kıyamam,kızamam,üzemem seni.....

Bir gün beni ararsan ve benden bir karşılık alamazsan ....
Söz ver o zaman sen ulaşacaksın bana ....
Çünkü o an bir meleğe gereksinim duyacağımı bilmelisin......

çünkü biz dostuz "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder