15 Temmuz 2013 Pazartesi

Minnetle!..

Biliniz ki;

İki ayrı blok ‘da ve twitter’ de yayınlanan; geçmişte; yıllarca okuduğum bir çok kitaplar dan aldığım dikkate ve öneme değer notlar ile konu özetlerini tek tek yazarak “İnsan” başlığı altında topladım. El yazısı nitelikli bu notlarımı  biriktirmiştim, hayli kabarık olan bu yazı birikimlerimi yani  bu  notları; yıl 2013 tarihi itibariyle, internet ortamın da paylaşmak, bilgi akışı sağlamak, insanlarımızın faydalanacağı söz ve konuların yansımasının, geleceğimize ışık tutması temennisiyle, hiç üşenmeden, bilgisayarıma yani bloğuma yeni den yazmaya başladım, benim için bir tekrar, sizler için bilgi paylaşımı olacaktır. Tüm el yazısı notlarımı, itina ile düzenleyerek, kitap-yazar ve kişi belirtmeden, yalnızca ‘tırnak’ içerisinde, kendi üslubumca ve espri katarak, düzenleyip, mevcut olan bu bloğum da sizlerle paylaşıyorum. Temennim faydalı olur.


Bu ara dada; İlgi alaka hızla artmakta ve yazılarımın takipçileri hızla çoğalmaktadır.

16.07.2013


Tarihi itibariyle;


Dünya ülkelerinden takipçilerim;

Amerika’dan (912)kişiye-Almanya’dan(49) kişiye- Hollanda’dan(17)Kişiye-Rusya’dan(1069)kişiye-Ukrayna'dan(21)kişiye- Endonezya’dan(17)kişiye-Kanada’dan(15)-Peru’dan(17)kişiye-Japonya'dan(186) kişiye ve Türkiye’de(448)kişiye-
Diğer(164)kişiye yaklaşmış olup, ayrıca;  yazılarımın yurt dışı dahil, toplam takipçi sayısı; (2915)kişiye ulaşmıştır.

Ayrıca; Facebook’ ta da ara sıra beğeniler alabiliyorum.

Bu denli gösterilen alaka, beni mutlu ediyor.
Ve daha fazla beğeniye layık olmaya çalışacağım.
Şunu unutmamak gerekir;
Hangi hobi-çalışma ya da arayış olursa olsun, kararlı olarak denemeye devam etmelidir.
Bir şeyler vermek, her zaman kazandırır ve mutlu eder…
Minnetle şunu derim ki;

Beni ;  İlgili  blog’ lar  da, Facebook ‘ta ve twitter’ de takip etme nezaketi gösteren, Takipçilerime ayrıca; İlgi, beğeni ve alakası olan herkese, teşekkürü bir borç bilirim.

Saygılarımla,

Cevahir Dağarcık
(Kemal Yenice)

16.07.2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder