25 Eylül 2015 Cuma

Şer şeytana ve nefsimize aittir.

 "Kişi Allah'a tam olarak iman etmişse ,hayır ve şerrin ondan geldiğine iman etmişse bu zor zamanın üstesinden daha kolay gelebilir." (Furkan rukye) 

Şer Allah azze ve celle'ye nispet edilmez. O'ndan şer gelmez. Şer şeytana ve nefsimize aittir. 


"Artık ben, her türlü batıldan yüz çevirerek bütün varlığımla gökleri ve yeri yaratana yöneldim; ve ben O'ndan başkasına ilahlık yakıştıranlardan değilim. Benim salatım, ibadetlerim, hayatım ve ölümüm alemlerin Rabbi Allah'a aittir. O'nun ortağı yoktur. Ben Müslüman olmakla emrolundum. Allah'ım Melik sensin. Senden başka ilah yoktur. Sen Rabbimsin, ben de senin kulunum. Nefsime Zulmettim ve kusurlu bir kul olduğumu itiraf ettim. Beni bağışla. Buyur emrine amadeyim. Hayır senin elindedir. Şer sana nisbet edilmez." (Müslim, 771; Ebu Davud, 760; Tirmizi 3420; Nesai 2, 130)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder